soffanblogg

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Movie Star Planet ( Lila text = Soffan Blå text= Leah)

Av soffanblogg - 23 augusti 2010 19:46

Hejsan jag har inte skrivit på ett tag men nu börjar jag!

 

Så ni vet så när det är fler personer i ett inlägg så skriver jag färger vem som skriver. Det står i rubriken.

 

Men jag tror dom fattar!

 

Jaja men det är med ett glatt nöje att få presentera den nya bloggaren från MSP (moviestarplanet).

 

Leah Starlight!

 

Hejsan jag är Leah Starlight! Och det är inte bara jag från Movie Star Planet som jag kommer skriva om! Jag har lite syskon och vänner okså.Men dom som är min familj heter okså Starlight i efternamn.

 

Så kom ihåg ni kan kalla mig Leah bara.

 

Här är en bild på hur jag ser ut!

  

 

 

Innan ni frågar: JA jag är VIP!

 

Jag vet att jag inte har VIP kläder på mig men jag  hadde det inte när jag tog kortet   

 

Säg till om ni vill träffa mig på MSP för det vill jag gjärna!   

 

Och min Bonnie heter Heart!  Och är en VIP Bonnie.

 

Ursäkta att jag skryter men jag är så glad att jag är VIP!!!!

 

Ja ni som är det, ni förstår hur glad man blir?   

 

 

 

Jaja nu ska jag göra en film    ;)

 

Ha det bra!

 

// Leah

 
 
Ingen bild

lovisa

13 september 2010 20:50

jag ska göra en film
min gubbe på moviestar heter demi226

 
Ingen bild

träffaren:)

10 oktober 2010 19:55

träffa mig på msp

 
sara

sara

19 oktober 2010 12:07

hej jag vill gärna va vän med dig på msp jag heter på msp lolo 123 hej då :) :D

http://hej

 
mariam

mariam

5 november 2010 17:45

haj mariam1234 jag vill va vip hur

http://mariam1234

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:O

Av soffanblogg - 13 december 2010 22:49

Wow azzå!!!!!!!!!!    Vad coolt jag har haft 15 läsare på min blogg en dag! :D:D:D:D:D    Jag har aldrig haft så mycket!!!! Tack! Tack! Tack!    Om ni undrar varför jag typ aldrig skriver så är det för att jag skriver på min nya blogg ...

Av soffanblogg - 2 november 2010 12:59

Hejsan jag har inte skrivit på ett tag men jag ska ändra på det jag lovar! Som vissa vet har jag min blogg om msp okså. Men nu ska jag skriva om Panfu, Club Penguin, msp, mitt liv och lite mer. Just nu har jag brottom skriver varför ikväll. Hejdå så ...

Av soffanblogg - 29 september 2010 21:21

  So I might slip again, let it in now and then that don't mean anything, I'm still goodI look around me, how did I get hereNot part of my plan, I ended up in a situation Wasn't in my handsI think about it, when I wanna give upHow ...

Av soffanblogg - 27 september 2010 20:19

Hejsan ursäkta att jag skriver så lite! Men jag ska bli bättre! Men det är så mycket! Jag spelar msp jättemycket! Men jag har inte slutat med Panfu och Club Penguin och allt!   För några ´dagar sen pratade jag med min brorsdotter! Ja hon som j...

Av soffanblogg - 22 september 2010 19:01

 Hejsan jag ska försöka skriva mera i bloggen! Men jag ska berätta lite snabbt i dag.   Jo skolan var väl som vanligt bara. Fast på rasten var jag och Fredag (frilllan) ute och stog vid klätterställnigen med dom andra, när vi blev sura på killarn...

Presentation


Ha en Trevlig läs stund på min blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Jag spelar mycket msp nu för tiden. Hur ska jag göra med bloggen?
 Ha kvar den här bloggen OCH ha en msp blogg
 Ta bort den här bloggen och gör en msp blogg
 Ta bort båda bloggarna
 Ha bara den här bloggen och skriv om msp här

Club Penguin

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Månadens panda

Månadens panda


Ovido - Quiz & Flashcards