soffanblogg

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Panfu

Av soffanblogg - 27 augusti 2010 09:57

Hejsan panfu jag vill gjärna att min blogg ska vara med i panfus blogglista!  Ville bara säga det!


Och till er andra kommer det mer inlägg!

 
 
Panfu-centralen

Panfu-centralen

27 augusti 2010 10:17

Hej PandanLollo99!

Ett av kriterierna för att få vara med på pandabloggslistan är att man skriver om Panfu och eftersom det inte står något om Panfu på din nya blogg än så ber vi dig att skriva en ny kommentar om att du vill vara med på listan om några veckor när du har kommit igång :)

Hälsningar från Panfu-centralen

P.s Vi kan tyvärr inte ta tillbaka den gamla Pandablogglistan, det var helt enkelt för lång!!

http://www.blog.panfu.se

soffanblogg

27 augusti 2010 14:39

Okej tack för att ni berättade det! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:O

Av soffanblogg - 13 december 2010 22:49

Wow azzå!!!!!!!!!!    Vad coolt jag har haft 15 läsare på min blogg en dag! :D:D:D:D:D    Jag har aldrig haft så mycket!!!! Tack! Tack! Tack!    Om ni undrar varför jag typ aldrig skriver så är det för att jag skriver på min nya blogg ...

Av soffanblogg - 2 november 2010 12:59

Hejsan jag har inte skrivit på ett tag men jag ska ändra på det jag lovar! Som vissa vet har jag min blogg om msp okså. Men nu ska jag skriva om Panfu, Club Penguin, msp, mitt liv och lite mer. Just nu har jag brottom skriver varför ikväll. Hejdå så ...

Av soffanblogg - 29 september 2010 21:21

  So I might slip again, let it in now and then that don't mean anything, I'm still goodI look around me, how did I get hereNot part of my plan, I ended up in a situation Wasn't in my handsI think about it, when I wanna give upHow ...

Av soffanblogg - 27 september 2010 20:19

Hejsan ursäkta att jag skriver så lite! Men jag ska bli bättre! Men det är så mycket! Jag spelar msp jättemycket! Men jag har inte slutat med Panfu och Club Penguin och allt!   För några ´dagar sen pratade jag med min brorsdotter! Ja hon som j...

Av soffanblogg - 22 september 2010 19:01

 Hejsan jag ska försöka skriva mera i bloggen! Men jag ska berätta lite snabbt i dag.   Jo skolan var väl som vanligt bara. Fast på rasten var jag och Fredag (frilllan) ute och stog vid klätterställnigen med dom andra, när vi blev sura på killarn...

Presentation


Ha en Trevlig läs stund på min blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Jag spelar mycket msp nu för tiden. Hur ska jag göra med bloggen?
 Ha kvar den här bloggen OCH ha en msp blogg
 Ta bort den här bloggen och gör en msp blogg
 Ta bort båda bloggarna
 Ha bara den här bloggen och skriv om msp här

Club Penguin

Translate

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Månadens panda

Månadens panda


Ovido - Quiz & Flashcards